مدیریت اجرایی با رویکرد ساختمان

مدیریت اجرایی ساختمان

مسکن به عنوان یکی از بخشهای مهم اقتصاد در تمام دنیا مطرح است ، در ایران نیز صنعتی مهم به شمار می آید. شاید بتوان عنوان نمود که در صنعت ساختمان شرکتها و افراد حقیقی زیادی  هستند که به صورت خصوصی به فعالیت مشغولند. حضور در این بازار به نوبه خود منجر می گردد که بدون دانش و توان اجرایی ورود به این حوزه خسارتهای زیادی را بهمراه داشته باشد. دوره مدیریت اجرایی کسب و کار با رویکرد ساخت و ساز، دانش جدیدی را در اختیار دانش پذیران قرار می دهد تا افراد از این دانش برای استفاده در زمینه کسب و کار استفاده کنند . این دوره به دلیل این که مطالب درسی مرتبط با مدیریت پروژه های ساختمانی و قرارداد های ساخت و ساز دارد ، روی مبانی و اصول مدیریتی هم متمرکز است .  اگر فردی هستید که علاوه بر جنبه های فنی عمران به جنبه دیگر عمران و ساختمان یعنی مدیریت کسب و کار علاقه مند هستید ، دوره MBA ساختمان را می توانید انتخاب کنید.
دوره MBA ساختمان اساسا آموزشی نیست بلکه طی مسیری برای مهارت افزایی است و افراد را برای مدیریت پروژه های ساختمانی آماده می کند.  تسهیل گران این دوره هم تحصیلات آکادمیک دارند و هم در صنعت ساختمان تجربیات دارند و اگر شما علاقه دارید بر مدیریت ساخت و ساز و موارد مربوط به آن تمرکز کنید و با تمام مسائل مدیریتی در این حوزه آشنا شوید ، این دوره آموزشی کاملا مناسب شما است . علاوه بر مهارت افزایی در حین کلاس موقعیت تجربه نمودن یک پروژه واقعی هم خواهید داشت.

این دوره فرصتی را برای دانش پذیران فراهم می کند تا آن ها بتوانند دانش و مفاهیم نظری را در تمامی زمینه های کاربردی کسب و کار از طریق یک فرآیند تصمیم گیری و حل مسئله به کار برند .

طبیعتا بخشی از دانش مورد نیاز علوم فنی مانند مکانیک، عمران و معماری است. اما بخشی دیگر از دانش به مهارتهای مدیریتی باز می‌گردد. موسسه آموزش عالی آزاد مهندسان با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت ساختمان به این نتیجه رسیده است که  بدون استفاده از مهارتهای مدیریتی دیگر علوم نیز به تنهایی چندان در این بازار راهگشا نخواهد بود. از همین رو تصمیم گرفته است تا دوره مهارت آموزی مدیریتی ویژه صنعت ساختمان را بنا نماید. تمرکز صرفا بر صنعت ساختمان و تعداد کم شرکت کنندگان و محیطی متفاوت برای تحصیل علم و مهارت و استفاده از تجربیات افراد شناخته شده صنعت از ویژگی های مهم و متمایز این دوره می باشد .